środa, 10 grudnia 2008

Nowości, błędy, naprawy

Oto kilka nowości:
Nowy sklep ELLE. Ubrania są ładne i nie drogie - do 10 sd, ale wszystkie dla SS.
Ponad to są nowe ubrania w Decades:
Obrania te pochodzą z mody lat 20 XX wieku, a zostały wprowadzone ponieważ mamy nową Role Model:
Co prawda ta kobieta nazywa się Maria Składowska-Curie (przynajmniej tak mówiono u mnie na lekcjach), ale ważne jest to że Stardoll napisał, że pochodzi z Warszawy czyli z Polski, chociaż często Składowską-Curie kojarzono z Francją.
Teraz kilka błędów i napraw:
Dalej nie można dodawać komentarzy w ubierankach:
A strapunkty dalej nie są dodawane. Od soboty ilośc sp nikomu nie poszła do góry. Co prawda wczoraj zauważyłam, że mam o 6sp więcej ale od soboty 6sp to tyle co nic.
Narazie to tyle.

1 komentarz:

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

Hej. Mam do ciebie taką małą prośbę. Chciałabym wygrac Konkurs na Najleprzego Bloga ale podszebuję dużą ilość głosów jak możesz to wejć do mnie na bloga i kliknij w bener który znajduję się u mnie na blogu i zagłosuj na mnie. Dziękuje jeśli to zrobisz ;)