środa, 28 stycznia 2009

WAŻNE INFORMACJE !!!

1.Sporo osób mnie się pyta: Jak zrobić to ? Jak zrobić tamto ? 
Dzisiaj ( albo jutro) znajdziecie odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. 
Po prawej stronie, najprawdopodobniej w okolicach "archiwum" umieszczę " JUB ® " czyli "Jak Udoskonalić Bloga". Tam znajdziecie porady jak zrobić tło, playliste, liczniki itp. Gdy JUB zostanie umieszczony na blogu na pytania wysyłane na wiadomości prywatne nie będę odpowiadać. 
W komentarzach do tego posta możecie wypisać czego chcecie się dowiedzieć, a ja postaram się wam pomóc.
___________________________________________
2. Mam kilka bluzeczek własnego projektu na zbyciu: 
Gdyby ktoś chciał je kupić niech w komentarzu napisze numerek bluzki. Cena to 5 sd + prowizja ( czyli 6 sd ). Jeśli byłoby dużo chętnych, zrobiłabym promocję na moje projekty. 
________________________________________
3.Zastanawiam się czy nie usunąć bloga. 
Jest 16 osób obserwujących, a tylko 4 osoby komentują bloga.
 Miałam zamiar zrobić konkurs w którym nagrodą były by sd, ale dla 4 osób konkursu nie opłaca się robić. Gdy zgłosiło się ponad 10 osób konkurs oczywiście zrobiłabym. Może, gdyby teraz ponad 10 osób skomentowało ten post konkurs zrobiłabym za tydzień. 
Sama nie wiem bo nie chcę czytelników przyciągać nagrodami, a bloga chcę prowadzić i czytelników też chcę mieć :( 
Sama nie wiem co mam robić :( 
________________________________________________
Jeśli weszłaś na mojego bloga dodaj się do osób obserwujących. Jeśli będzie Was więcej zorganizuję konkurs :)

1 komentarz:

mmchmm pisze...

Chetnie bym cos kupila ale mam malo kasy i tez sprzedaje. Tak ze jezeli ci sie by cos podobalo do zapraszam do zakupu a jezeli jest za drogie to moge troche po licytowac. moj nick na stardoll to mmchmm