środa, 25 lutego 2009

CG Bloga

Przepraszam, ze osatnio mało piszę, ale mam bardzo duzo nauki. W ankiecie było sporo głosów na CG Bloga, więc to powraca, ale w zmienionej formie. Wybierać bedę CG bloga co każdą niedziele, a potem , do środy macie czas się zgłosić na kolejną turę. Osoba, która wygrała, nie może się zgłosić, na następny tydzień, tylko dopiera za 2 tygodnie. O nagrodach jeszcze nie myślałam, może jak konkurs się rozkręci to coś będzie. Wybierać będę miss tygodnia i vice miss tygodnia. Jak jakieś pytania to pisać w komentarzu i się zgłaszać na przyszły tydzień ;)
Mam do Was jedno pytanie:
Co myślicie o założeniu klubu z nazwą bloga czy coś w podobie do nazwy bloga ?
Wtedy łatwiej będzie mi powiadamiać o konkursach itp. a jak będzie jakiś konkurs na scenerię to wszystko będzie tam.
Czekam na odpowiedzi.
xoxoxoxo
Domii

6 komentarzy:

Avalanche. pisze...

nom fajny pomysł:)

ooo_lll_aaa pisze...

no to ja się zgłaszam
ooo_lll_aaa

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł... ;)
Zgłaszam się
Mój nick na stardoll to: Nikamajowa

wrona02 pisze...

zgłaszma się wrona02

paulinka1294 pisze...

zglaszam sie paulinka1294

Unknown pisze...

super ja również się zgłaszam karolka1k1k