poniedziałek, 2 marca 2009

Kobiecy Konkurs

Tak jak obiecałam z okazji Dnia Kobiet ( 8 marzec ), zorganizuję konkur, ale tylko dla czytelniczek, czyli "osób obserujących bloga" ( jeśli jeszcze do nich nie należycie możecie się zapisac i wziąć udział ). 
Konkurs polega na tym by jak najbardziej kobieco i elgancko ubrać moją dollkę i zapisać ją w swoim albumie :)  
Nie dawno stworzyłam swoją ubierankę o nazwie " black and white ", więc trzeba tam wejść i zapisać moją lalkę ubraną tak jak wyżej napisane. 
UWAGA !!!!
Zgłoście się dopiero gdy zapiszecie lalkę w swoim albumie, by w komentarzu do zgłaszania się podać stronę na której zapisałyście dollkę.
Zgłaszac się można TYLKO W TYM POŚCIE, zgłoszenia w klubie, księdze czy zaproszeniu nie będą brane pod uwagę.
Zgłaszać się można do soboty do godziny  19.oo
Wyniki w niedziele rano ;P
NAGRODY:
Prezent(y) za 8 sd - I miejsce
Prezent(y) za 4 sd - II miejsce

8 komentarzy:

Avalanche. pisze...

zglaszam sie
chomikowa
oto link: http://www.stardoll.com/pl/stylingstudio/?stylingStudioId=63426

dominisia_kiss pisze...

Chyba troszkę nie zrozumiałaś reguł, bo chciałam by ubrana była MOJA dollka i trzeba ją zapisać w albumie i podać stronę w albumie.

natalinka5 pisze...

zgłaszam sie

strona 1

wrona02 pisze...

zgłaszam się, wrona02, strona 24

xxxAsiuLaxxx pisze...

Mam problem ;( Jak Cię zapisuje to jesteś goła mimo że cie zapisuje ubraną.. weszłam ubrał znów zapisaałm i to samo wylogowałam się no i znów ;( Co jest?

dominisia_kiss pisze...

Pewnie jakiś błąd stardoll. Spróbuj dzisiaj :)

Kate_Fergie pisze...

Zgłaszam się
str. 3

ogi123 pisze...

zgłaszam sie str 12