sobota, 7 marca 2009

KONKURS,KILKA INFORMACJI, STATYSTYKI

Przepraszam, że przez 2-3 dni nie pisiałam, ale nie miałam czasu.
A więc kilka informacji.Zacznę od końca a więc:
1. Satystyki:
Bloga odwiedziło już ponad 4000 osób ( na jeden dzień ok 50 xD ), jest 36 obserwujących , a blog istnieje od 14 listopada 2008 r.
Ogółem jest 150 postów.
2 i 3. Konkurs i kilka informacji.
Konkurs z ubieranką na razie się nie odbędzie. Na tylu obserwujących zgłosiło się 5 osób ?? To chyba jakieś żarty ... Chcę jakoś urozmaicić bloga, a Wy macie mnie gdzieś. Nie odpowiadają Wam nagrody ? Trudno. Ja nie będę marnować kasy na nic. Bo skoro nie ma komentarzy to i nie będzie konkursów. Jeśli zrobię jakis zwykły temat nikt go nie komentuje, a jeśli w nazwie posta jest napis "konkurs" komentarzy pod nim jest 10. Czy to znaczy, że lecicie tylko na nagrody? Ja nie mówię, że to źle, bo sama tak czasem mam, ale jeśli robię jakiś konkurs, to chcę liczyć na odzew, w postaci komentarzy :)
Pewnie i tak nikt tego nie przeczyta, ale jeśli znajdą się takie osoby, to proszę je o komentarz. Jest weekend, wieć napewno znajdziecie czas, a do zajmuje jakieś 10 sekund. 

2 komentarze:

Unknown pisze...

rozumiem cię ;(
jak ja zrobiłam konkurs na blogu to nikt sie nie zgłosił ;(
a swoja drogą szkoda ze przerwałas konkts

xxxAsiuLaxxx pisze...

Mamtak samo.. tylko że na 62 osob nikt powtarzam nikt nie kopentuje bloga moze raz na tydzien 2 cz 3 osoby ;((