piątek, 20 marca 2009

Playlista

W każdą niedziele wieczorem będę zbierać zgłoszenia o piosenkach, które zamieszczać będę na blogu. Z tytułów i wykonawaców wybiorę 20 najlepszych i dorzucę ok 10-20 od siebie. Wybierać będę różne gatunki ( pop, techno, hip-hop, rock itp. ). 
Mam nadzieję, że nikt nie będzie zły ale na listę NA PEWNO NIE TAFIĄ piosenki: Dody, Feel-a, Kasi Cerekwickiej i Gosi Andrzejewicz. Przepraszam, jeśli ktoś chciał wstawić tych wykonawców, ale ja ich nie znoszę i dość długo siedzę u siebie na blogu i gdyby miało mi grać "Jak anioła głos" . . . Zresztą piosenki tych wykonawców są na jeden kopyt i każdy śpiewa o miłości i rozstaniu. 
Jeśli ktoś uważnie czyta to wie jakie klimaty lubię i fajnie by było, gdyby było kilka "moich" utworów.
A więc czekam na wasze propozycje ;)

3 komentarze:

Avalanche. pisze...

ja bym chciała Abbę
britney sperar
i Lady GaGa:)
chomikowa:P

Avalanche. pisze...

ups
britney spears:)

Anonimowy pisze...

ja proponuję T.Love- gnijący świat.
bardzo fajna piosenka.
ew. może być Hey i Przyjaciele- Moja i Twoja nadzieja.