niedziela, 8 marca 2009

Żal ... Znów oferta ...

Z góry przepraszam, że wulgaryzmy, których użyję poniżej, ale jestem bardzo zła.
_______________________________
Jak już wcześniej pisałam GG stowrzyłam po to by POMAGAĆ, a nie po to by mnie ktoś ( przepraszam za słownictwo) wk****ał . Mówię teraz do tej osoby, która pisze do mnie te bzdety "znam kod":
Myślisz, że jestem, aż tak głupia, że uwierze, w te twoje teksty ?! A może chcesz zabłysnąć. Skoro jesteś taka mądra napisz mi swój nick na stardoll, to wtedy sobie inaczej pogadamy. Być "anonimowym" to każdy dureń potrafi.
_______________________________
A o to co dzisiaj napisała do mnie "znawczyni kodów":
Skoro tak bardzo chcesz mnie wkurzyć, nie ma sprawy. Blog stanie się prywatny i dostęp do niego będzie miało kilka osób...

2 komentarze:

wrona02 pisze...

wiem ze pytanie w ogóle z innej paki, ale czy konkurs bęzie dalej kontynuowany?

dominisia_kiss pisze...

Niestety nie ponieważ zgłosiło się za mało osób. Ale w środę postaram się ogłosić inny konkurs :)