niedziela, 19 kwietnia 2009

CoverGirl Tygodnia + info

Chcę Was zmartwić, ale wyniki podam jutro. 
                                ********
W tym tygodniu i być może następnym nie dodam żadnych notek, dlatego, że chcę jeszcze przed maturami poprawić oceny gdyż potem będzie mi trudno złapać nauczycieli. Mam nadzieję, że nie będziecie złe. 
                                ********
Co do konkursu na udzielanie się to ruszy on na nowo od 1 maja bo być moze wtedy będę miała więcej czasu.
                                ******** 
Cały blog ruszy pełną parą pewnie dopiero w czerwcu.
Mam dla Was kilka niespodzianek. 
                                ********
A także pytanie:
Czy ktoś chciałby być współtworcą magazynu lub czegoś podobnego. Ale nie będzie to magazyn taki jak "sezaam" czy "new look", będzie to coś troszke innego i odmiennego ;)
Jeśli są chętni i odważni to czekam na komentarze.

3 komentarze:

Alicjaaaaa96 pisze...

Ja, ja chętna jestem!!! xDD A za tobą zawsze poczekam! xDD

Katrina pisze...

ja też jestem chętna ^^

ogi123 pisze...

Ja jestem chętna juz raz pisałam z kolerzanką magazyn i fajnie wyszedł :)