sobota, 4 kwietnia 2009

Konkurs ?

Tak więc, zastanawiam się nad konkursem za sd, ale nie wiem czy opłaca się go robic, bo nikt nie komentuje bloga. Z moich obliczeń wynika ze bloga odwiedza ok. 100 na dzień a regularnie jakies 70, z czego prawie 50 to osoby obserwujące a z tego 2 osoby komentujące. 
Jaki z tego morał: Boicie się klawiatury ? Myszka Was nie gryzie, ale klawiatura owszem. 
Jeśli na blogu nie będzie pojawiać się więcej niż 5 komentarzy to zawieszę bloga, albo konkursy będę robiła dla kilku osób. Tak jak mówiłam: "coś za coś". Są komentarze - są konkursy, nie ma komentarzy - nie ma bloga. 
Miło by było, żeby chociaż kilkadziesiąt osób podpisało się pod ta notką.
Wtedy sprwę konkuru na 100% przemyślę.

6 komentarzy:

Avalanche. pisze...

dokładnie się z tobą zgadzam ale myśle że inni przynajmniej nie wszyscy czytają bloga tylko dla informacji a nie dla twojej uciechy bo na moim tez się to zdaża jednak nie chcę cię tym smucic
wybacz ale musiałam to napisac!!!;D

xxxAsiuLaxxx pisze...

Witaj w klubie. U mnie na blogu komentują tylko z 2 czy 3 osoby na 88 a jak wybory cg na blogu co 3 dni to 20 wpisów mozesz sobie nawet zobaczyc.. Więc się nie martw :)

Nikamajowa pisze...

Hmm... Codziennie odwiedzam twojego bloga, ale czasami nie mam czasu komentować... Wybacz ;( Postaram się częściej to robić, bo lubię tego bloga ;)

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

Wydaje mi sie że wszyscy uzytkownicy z tej "dolnej półki :|"
tak mają, ja też :(

dominisia_kiss pisze...

No to tak. Gdybym była najsławniejszą projektantką, albo co jakiś czas cg, na pewno więcej osób odwiedzałoby mój profil i zarazem bloga.

Nateczka pisze...

Nie zawieszaj bloga!

A ja obiecuje porawę. ;D Będę komentawać regularnie!