czwartek, 16 kwietnia 2009

LE ... i błędy

LE jest o ile się nie mylę ograniczona co do ilości sztukdanego ciucha. Tymczasem jednak okazuję się że niektóre rzeczy mogliby wykupić wszyscy użytkownicy stardoll.com
Dzieje się też tak w:
- Spring Party Dress (250 sd)
- Flower Pom Pom Dress (175 sd)
- Color Fade Sun Dress (150 sd)
- Floral Cut Out Wedge (50 sd)
- Floral Spring Bow Frock (250 sd)
 I gdy tylko weszłam do Starplazy , jakoś godzinę po wprowadzeniu LE, ostatnia , napisana przezemnie sukienka była skreślona, tzn. jej cena, czyli tak jakby jej nie było, ale po 17.oo sukienka znów trafiła do sprzedarzy.
Dostawa czy kolejny błąd ?

3 komentarze:

Alicjaaaaa96 pisze...

O! Też tak mam!

wrona02 pisze...

ja też, myślałam ze to tak tylko u mnie ;D

Nikamajowa pisze...

W ogóle ta kolekcja nie jest zbyt zachwycająca... ;/ Najładniejsza moim zdaniem była pierwsza kolekcja ;)
Co do błędów na stardoll: to jest ich zdecydowanie za dużó ;(