poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Udoskonalenia

Z okazji 3 urodzin stardolla pojawiła się opcja zarabiania stardollarów grają w gry. Przy okazji powiem, ze moja koleżanka powiedziała: " że fajnie by było gdyby można było iść do pracy i zarabiać stardollary ". Oczywiście popieram jej zdanie i sama myślałam nad tym, że można by było wprowdzić coś takiego ( admini by wprowadzili ) , że np. możesz ubrać w ciągu dnia, swoją lalkę 3 razy, a zapisując ją w albumie , dostaje ona szansę na wyjśc na pokaz a za takie zapisanie można dostać 5sd :)
No ale, pomarzyć można. a tak wygląda te "udoskonalenie" :
(kliknij by powiększyć)
Edit :Grałam w jedną i druga grę ale nic nie dostałam. Ktoś może mi powiedzieć o co dokładnie w tym chodzi ??
Z góry dzięki ;**

1 komentarz:

wrona02 pisze...

może masz nie potwierdzonego maila??