poniedziałek, 18 maja 2009

Dość głośna sprawa.

Tak więc jak większość osób wie, dzisiajsza CG (na stardoll) dostała ten tytuł dzięki upszejmości chłopaka (jedna z wersji).
Tak więc pisłam wczoraj na blogu, że weszłam przez przypadek na konto jednej z dziewczyn (a jej nicku z szacunku nie chciałam ujawniać). Gdyby nie to, że jak zwykle rozwijam listę osób odwiedzajacych dana osobę, może sprawa nie wyszłaby tak szybko na jaw. Tak więc rozwinęłam tę liste i zobaczyłam to:
Loginów kont i nicku dziewczyny nie chciałam ujawniać, ale jeśli coś by zajęła to miałam o tym wspomnieć.
Dzisiaj wchodząc na stardoll, oczywiście pierwsze miejsce zajęła, nie kto inny a oszustka czyli rafałstrzelecki. Niestety, moją wczorajszą notkę usunęłam ze względu na niemiłe komentarze kolezanek owej dziewczyny (ale mniejsza o to).
Dzisiejszą notkę również usunęłam, gdyż dostałam masę niemiłych komentarzy od anonimów, ale postanowiłam znów o tym napisać. Na blogach tych dziewczyn również można o tym poczytać:
~~~~~~~~
Co do tego to taki jest mój komentarz:
Po pierwsze to: "Prawda w oczy kole ?", przynajmniej ja tak uważam. Ktoś napisał o kimś prawdę i co ? Niedobrze. Wiele osób narzekało na "kundelka", który kłamał, a teraz, gdy ludzie piszą najprawdziwszą prawdę, to i tak większośc ma preztensje ?! Co do anonimów to powiem, że jesteście ŻAŁOŚNI.
Tak jak kończyłam mój drugi post:
Jeśli chcecie stać się przez 1 dzień sławne wykorzystując do tego oszustwo, to zróbcie to tak, by nikt o tym nie wiedział.
 
d_k

4 komentarze:

HarajukuGirlPL pisze...

prowadzisz bloga to prowadź go konsekwentnie, nie usuwaj notek tylko dlatego, że ktoś ci coś niemiłego napisał.... nie odpowiada ci komentarz to go po prostu kasujesz i zapominasz :) a najlepiej włącz sobie blokadę na anonimowe i inne komentarze, zostaw tylko googlowe, tak jak ja mam :)
ja również miałam najazdy różnych ufoków i jakoś mnie to nie zraża, nie kasuję notek bo komuś się coś nie podoba.... więc nie daj się zastraszyć tylko pisz bloga rzetelnie :)

życzę powodzenia, wytrwałości i cierpliwości
pozdrawiam

Glamour pisze...

nie znacie prawdy wooogole;/ karolina nie glosowala glosowal na nia rafalstrzelecki 1 wlasciciel konta ;/ i ta hara dupa stara niech nie mowi nic co jest klamstwem i wes przestan gadac bo jak ktos by ci zaproponowal cg napewno byc sie odmowila ;/ dziekuje;*

nikamajowa pisze...

Nie będę tego komentować ;(
Tu moim zdaniem sprawa jest jasna...! To jest oszustwo i bez żadnych głupich tłumaczeń ^^^ ;P

HarajukuGirlPL pisze...

Do Glamour: Po pierwsze nie życzę sobie tego typu komentarzy na moim blogu bo ja w przeciwieństwie do innych złego słowa na temat rafalstrzelecki nie napisałam, ani w jej KG ani na swoim blogu. Wyraziłam tylko szczerze swoją opinię na temat tego, co się stało i że mi się to nie podoba, mam do tego prawo. I nie ważne jest kto wtedy głosował, ona, rafał czy święty mikołaj - to było nie fer, a najgłupsze było to że ta osoba dała się złapać na gorącym uczynku.
Po drugie - wyobraź sobie, że ODMÓWIŁABYM, bo nie mam zamiaru świecić na okładce jako CG i patrzeć na lizusostwo innych, jak się płaszczą i rozpływają w komentarzach i wiadomościach. Modlę się i mam cichą nadzieję, że ten głupi zaszczyt bycia CG nigdy mnie nie kopnie, bo to by był najgorszy dzień w moim stardollowym życiu.