środa, 20 maja 2009

Graj & zarabiaj - dziwna sprawa

Dzisiaj weszła nowa gra, dzięki której można zarabiac. I o to zdarzył się cud, a właściwie 2 cudy ;p
Wcześniej, grając w Celeb Snapshot i Syle Memory nie dostawałam zadnej kasy, chodź miałam potwierdzony e-mail. Admin tez nie raczył mi odpisać, choc wysłałam do niego po 2 egzemplarze wiadomości: po angielsku i polsku.
Dzisiaj więc, gdy weszła nowa gra chciałam zobaczyć co to takiego. Gdy skończyłam grać, okazało się, że dostałam kasę i to nie 1 sd, ale od razu 5. Mam nadzieję, że jutro będzie to samo :)

2 komentarze:

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

ja zawsze za tą funkcje graj zarabiaj dostaję 5 :P

Alicjaaaaa96 pisze...

Ja zawsze gram w ubieranie na czas i zasze kończe o trzeciej lalce z 5 stardollarami :P