niedziela, 7 czerwca 2009

Cg Tygodnia - 7-13.06.09r

Dodatkiem do tego jest uwzględnienie: "dlaczego dana osoba wygrała" ponieważ dostawałam wiadomości, że wybieram brzydkie osoby itp.
Gdy kogoś wybieram kieruje się:
1. Wyglądem dollki - makijaż, karnacja, fryzura itp.
2. Strojem
3. NICZYM INNYM !!!
W tym tygodniu wygrała slodka1234. Strasznie spodobał mi się wygląd jej medoll. Dobrze dobrane kolory cieni, które nie rzucają się w oczy, a jednak widać że tam są. Oryginalna fryzura, która podkreśla "dzikość" w delikatnym makijażu.
II miejsce zajęła laurusia96 poniważ spodobał mi się jej strój. Niby cały czarny, smutny, ale jednak złoty pasek dodaje radości. Do tego spódnica w modne w tym sezonie kwiaty. Elegancje w stroju podkreśla torebka od Coco Chanel.
ZAPRASZAM DO ZGŁASZANIA SIĘ NA PRZYSZŁY TYDZIEŃ !!!!
I miejsca w tym miesiącu nie zgłaszają się !!!

21 komentarzy:

Olka pisze...

Zgłaszam się

Olcia44440

Weronika. pisze...

ja chcę! weronikamarkula

Natts pisze...

Zglaszam się!

Anonimowy pisze...

zgłaszam się Iveria

sylwiaa-14 pisze...

zgłaszam się

sylwiaa-14

Alicjaaaaa96 pisze...

zgłaszam się :P

Ania J. pisze...

zgłaszam się

gabriela_dabska pisze...

zgłaszam się kittygabrysia

Edka pisze...

zgłaszam się !

sylwia pisze...

Sylwianka19 :)
Zglaszam się .

Anonimowy pisze...

o matko ja i 2 miejsce ; D
raszczyt mnie kopnął ; P
thx ; *

Laurusia96

GiRl122_ pisze...

Zgłaszam sie.:)

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam. Na stardoll jestem chrisolia

Meg pisze...

Zgłaszam się

kitteczka

Unknown pisze...

zgłaszam się

gwiazdeczka-95

nikamajowa pisze...

Zgłaszam się ;)

wrona02 pisze...

zgl. się

Bliźniaczek pisze...

zg się

'pstylishgirl pisze...

Zgłaszam się .
Paulisiek97

Kalafiorowa pisze...

Się zgłaszam.

LadyCherry pisze...

Zgłaszam się :)
Kingasia95