czwartek, 11 czerwca 2009

KONKURS

Ogłaszam konkurs, o którym już wcześniej wspomniałam.
Jest konkurs na najlepszy i najciekawszy strój na zakończenie roku szkolnego.
CO TRZEBA ZROBIĆ:
Najważniejsze jest zgłoszenie sie do konkursu. Potem, do dnia 19.06 (piątek), do godziny 15.00 trzeba ubrać swoją dollkę, jak najładniej, najciekawiej i jak najlepiej by wyglądała elegancko na zakończenie roku. Oczywiście musi być to strój galowy ;)
Nagrodę będzie można wylosować w zależności od miejsca ( później powiem jak to się odbędzie)
Miejsce będzie PIERWSZE, DRUGIE i TRZECIE, a także wyróżnienie (max. 3).
Jeśli macie jakię pytania to piszcie, ja na nie odpowiem, a po dwóch dniach usunę z komentarze z pytaniem i odpowiedzią, by nie pałętały się w zgłoszeniach.
Zgłaszacie się TUTAJ tzn. w komentarzach do tego posta. NIGDZIE INDZIEJ NIE !!!!!

22 komentarze:

Natts pisze...

Ja juz się ubrałam:)

nikamajowa pisze...

Zgłaszam się ;)

agnes pisze...

Zgłaszam się
Aga222-

Katrina pisze...

zgłaszam się

Alicjaaaaa96 pisze...

zgłaszam się xdd

gabriela_dabska pisze...

zglaszam sie

Anonimowy pisze...

zgłaszam się nick: B.E.A.T.K.A

annie. pisze...

Zgłaszam się!
modelka.96

wrona02 pisze...

zgł. się! jestem juz gotowa ;)

dominisia_kiss pisze...

nie musicie się teraz ubierać bo i tak strój bd sprawdzać dopiero za tydzień - 19.06 po godzinie 15

Unknown pisze...

Zgłaszam się klaudia199a.

marlena1020 pisze...

zgłaszam się marlena1020

Anonimowy pisze...

ZGłaszam się !
Jaga3

wert09 pisze...

zglaszam sie (wert09)

Anonimowy pisze...

zglaszam sie PIOOTRUS

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się, mój nick to pamelkaa13

Dominique pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anusia1136 pisze...

zgłaszam się:) Anusia1136

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się - Kieara126

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ;) - Kama_120

dominisia_kiss pisze...

KONIEC ZGŁASZANIA SIĘ.
NAJPRAWDOPODOBNIEJ JUTRO WYNIKI :)