środa, 24 czerwca 2009

Playlista i ... pytanie

Stworzyłam nową playlistę wraz z piosenkami od niektóych osób, które napisały tytuły piosenek. Dodałam też kilka tytułów od siebie.
Postanowiłam, że play lista będzie zmieniana w każdy pierwszy dzień nowego miesiąca i od 25 będę robić temat z tytułami.
Mam nadzieję, że to jakoś ulepszy oglądalność bloga.
Przy okazji napiszę, że przez wakacje nie będę wybierać CG Tygodnia, bo mi się zwyczjnie nie chce. Jeśli we wrześniu będę na stardoll, to CG Tygodnia znów powróci.
Mam też takie pytanie do Was:
Czy stardoll Wam sie już nie znudził?
Od jakieś czasu zauważyłam, że robi się tam głupio i nudno. Wszyscy dążą do jakieś sławy, do bycia CG tylko po co? Zaczynają mnie męczyć ciągłe zaproszenia "Zagłosuj na moją scenerie bla bla bla ...", albo "Zapisz się do klubu xyz i w temacie zyx napisz bla bla bla". Takie zaproszenie oczywiście odrzucam, a wiadomośc kasuje i wyrzucam z kumpli daną osobę.
A wracając do tematu: Co Wy o tym sądzicie ? Czy macie z tym jakieś problemy (ciągłe błagania o głosy itd.) ? Jak postępujecie ? A może sami tak robicie ? Dlaczego ?
Chciałabym poznać waszą opinię i z góry za nią dziękuję .
Pozdrawiam serdecznie, a szczególnie stałych bywalców, którzy zawsze czytają i komentują. Mam nadzieję, że w tym gronie będzie Was jeszcze więcej ;)

8 komentarzy:

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

W końcu piosenki Mansona na jakimś blogu,super ;P
co do CG,to wyłączyłam możliwość oceniania mojej lalki,bo nie potrzebna mi do szczęścia wirtualna sława.

Natts pisze...

Mi sie juz znudził. Polecam Ci stronkę: menelgame.pl. Przynajmiej ta sie tak szybko nie robi nudna i można oszukiwać... A przy okazji prosilabym o wejscie na: change.menelgame.pl/change_please/2327137/

dominisia_kiss pisze...

Oo, menelgame. Chyba wszyscy chłopcy z mojej klasy są tam zalogowani. Może i ja się skuszę ;p

Anonimowy pisze...

czemu nie ma wyróżnień za konkurs na strój galowy ?!

gabriela_dabska pisze...

O mam pytanie. mogła byś napisac post jak się dodaje piosenki do playlisty? bo ja prubowałam na swoim blogu i jakos mi nie wyszło :(

Alicjaaaaa96 pisze...

A ja robię "Stardollową" płytę. Czy mogłabyś napisać o tym na blogu, jeśli Ci się spodoba? stardollmusik.blogspot.com

dominisia_kiss pisze...

Kittygabrysia:
1.Wchodzisz na http://www.myflashfetish.com/
2.Na tej stronie na czerwonym tle jest napis MP3Playlist - klikasz na to.
3.Wybierasz jakąś playlistę (jej wygląd)
4.Gdy wybierzesz, będziesz musiała poszukać piosenek wpisując. Dodajesz je do playlisty naciskając na plus
5. Gdy już znajdziesz wszystkie piosenki klikasz na "2.Customize" i ponownie możesz wybrać playlistę (może być ta, którą już wcześniej wybrałaś), klikając na "Colors an Styles" i "Settings" możesz zmienić kolor i ustawienia.
6. Klikasz na "3.Save Playlist". Możesz tu nadać tytuł playlisty i rodzaje muzyki, które na niej będą.
7.Klikasz na SAVE(get code)
8.Potem musisz wypełnić coś w rodzaju zalogowania ( jeśli jesteś już zalogowana na tej stornie to po prostu się logujesz)
9.Kopiujesz kod i wklejasz go na bloga w HTML.
Mam nadzieję, że pomogłam, a jeśli masz jakieś kłopoty to napisz mi w KG na stardoll.
///////////////////////
Anonimowy: Bo może nikt na nie nie zasłużył ?!

Unknown pisze...

Eh, to prawda...mnie strasznie wkurzają takie wiadomości...
i masz rację, na Stardoll ostatnio nic się nie dzieję..A na dodatek jeszcze schodzi na psy co możemy zobaczyć po nowych cenach vivienne tam...