piątek, 19 czerwca 2009

Taki inny temat ...- wakacje

Każdy wie o nowych fryzurach, nosach i ustach. Miała byc kolekcja LE, ale coś nie widać spoilerów, więc krótko mówiąc na stardoll - nuda.
Postanowiłam więc napisać o wakacjach i o dzisiajszym dniu :)
No i tak:
Zakończenie miałam na 8.oo, trwało ono do 9.oo. Na początku był apel dla całego gim, a potem rozdawanie świadectw w klasach. Mam najwyższą srednią w klasie - 5,1 ;p . Na 9.15 miałam iść do kościoła, ale mi się nie chciało. Wraz z koleżankami poszłam na kebaba. Potem wróciłam do domu. Przebrałam się i poszłam na miasto z mamą. Kupiłam sobie fajną, fioletową torebkę. Byłyśmy też w supermarkecie ;)
Po południu siedziałam cały czas tutaj czyli na stardoll :)
Za chwilę wyjde na podwórko bo już mnie głowa boli.
A jak wam minął ostni dzień w szkole ?
Co planujecie na wakacje ?
Być może pojadę nad morze i do Poznania, a tak ogólnie to będę nad jeziroem i może na wsi.
To tyle ;)
Jutro wyniki konkursu na strój, a także wybór 16 do Miss-Polonia.
Czekajcie cierpliwie.
Pozdrawiam :) *
* za wszelkie błędy i literówki przepraszam ;p

4 komentarze:

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

aa no wakacje się zaczeły :D

Alicjaaaaa96 pisze...

a kiedy rozwiązanie konkursu na strój, moge sie juz rozebrac? xdd

niebanalna pisze...

Szukasz osób do wywiaduu? Prosze przeprowadz z jedną z nich !!!
Wirginka, Anusia369.Gabisia9

dominisia_kiss pisze...

Wyniki będą po 22,30 może wcześniej, a jeśli nie, to jutro.