środa, 3 czerwca 2009

Witam ponownie.mm

Przepraszam, że tak długo nie pisłam, ale pewnie zrozumiecie: szkoła.
Dzisiaj po przerwie postanowiłam napisać post ;)
 
Jak każdy wie pojawił się nowy Styled Outside w którym zmienić można dollkę w rybę ;p
 
Przy okazji też zapraszam Was do mojego Starbazaaru w którym jest projekt z twarzą (którą sama wcześniej namalowałam w brudnopisie na polskim) oraz sa spodnie w fajne wzorki, a także pączki -wampiry (namalowane na historii ;p ). Ceny są takie :
4+1-koszulka
10+1- spodnie.
Można pisać o inne kolory.
 
Pozdrawiam i życzę zdania do next klasy z czerwonym paskiem ;)
Ja w tym roku chyba się na niego nie załapie, a wystapić on moze u mnie tylko na tyle ;p
 
Aha, zapomniłabym. W weekend czekać Was będzie niespodzienka ;)
Mam nadzieję, że się zgłosicie ;D

1 komentarz:

Natts pisze...

Trzymam kciuki za Ciebie. Ja mam średnie 5,36.