sobota, 4 lipca 2009

Blog i ...

U mnie, w Suwałkach brzydka pogoda ;/ Przez kilka dni było gorąco, nie było czym oddychac, a dzisiaj jak na złość, zaczęło padać. Ogólnie, to nawet lubię deszcz, ale dzisiaj byłam zła, gdyz miejskie radio wszczęło kolejną juz akcję - "Lato z Radiem 5". I właśnie dzisiaj miał wystąpić Velvet. Nie przepadam za tą panną, ale lepszo to niż nic. I właśnie dzisiaj musiało padać. Yhhh.
Są tez tego dobre plusy, bo czytałam wasze komentarze na temamt remontu bloga i sporo osób chciało by było kolorowo i żebym usunęła obrazek. No więc z nudów zmieniałam szablony, wpisywałam kody i tak blog jest w takim stanie. Chciałam dodać listę blogów czytelników na pasku bocznym, ale kompletnie zapomniałam i teraz, żeby to zrobic musiałabym wszystko kasować, dlatego ową listę umieszczę na dole.
Chcę tez Was zapytać w jakich kolorach widzielibyście bloga, skoro szarość jest zła. Myślałam, że blog w stylu minimalistycznym będzie ok., ale chyba zapomniałam, że jest lato.
Mniejsza o to ;) Najlepsze zestawienie kolorów zostanie umieszczone na blogu.
Podajecie max. 3 kolory i piszecie gdzie je chcecie np. na pasku bocznym kolor x, na pasku posów kolor y, a czcionka to kolor z ;)

3 komentarze:

XxxX-chan pisze...

Nom, nowy wystrój jest o wiele ładniejszy.
I te kolorowe paski <333

agnes pisze...

Pytanie
:Wam też nie włącza się stardoll?

dominisia_kiss pisze...

U mnie jest wszystko ok.