sobota, 25 lipca 2009

Muszę Was pożegnać, ale ...

... okazało się, że wyjedżam na wakacje :D
Jadę do Gdańska, na tydzień i wracam w niedziele.
Nie wiem czy będe mieć dostęp do internetu, a jeśli będę go miec to tylko zaloguję się na stardoll.
Mam kilka metamorfoz, już zrobionych, tylko wstawić na bloga, ale mi się nie chce ;p
Jak przyjadę to umieszcze je na blogu :)
Nie jest tego dużo, bo tylko 3 osoby. Nigdy nie myślałam, że robienie metamorfoz tak długo trwa.
Czasem wchodzę do jakieś osoby i nie wiem co mam robić ;p
Nie zanudząjąc i podsumowując:
wracam w niedziele, nie będzie mnie na stardoll i jak wrócę to będą metamorfozy ;^
To tyle :)

2 komentarze:

LadyCherry pisze...

Ja mieszkam w Gdańsku ;) A gdzie konkretnie jedziesz ? na jaką dzielnicę ?

dominisia_kiss pisze...

Tak właściwie to nie będę mieszkać w Gdańsku, tylko będę przebywać tam w ciągu dnia, żeby pozwiedzać.
Spać będę u mojej cioci, która mieszka pod Gdańskiem ;)