poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Chyba znów jakiś błąd ...

Czy wiecie w jakim sklepie i czy wgl sa w sprzwdaży zielone skarpetki, które są Hot Buysami. Wczoraj i chyba przedwczoraj były one "hot" ciuchami, ale gdy się na nie kliknęło, przenosiło mnie do sklepu Evil Panda, a tych skarpetek nie było.
Ktoś z Was je ma lub może je widział ?
A tak przy okazji:
Ktoś z Was w ostatnim terminie (mam na myśli góra jakieś 3 dni temu) kupował SS ?
Jeśli "tak" to wszystko było OK.
Chcę sobie doładowac, ale nie chcę znów stracić kasy.
Z góry dzięki za odpowiedź :)

4 komentarze:

Marcela. pisze...

ja doładowywałam przed wczoraj 2 razy i było wszystko OK ;)

Weronika. pisze...

Ja wczoraj wysyłałam bo nie miałam już sd i było ok.

dominisia_kiss pisze...

Aha.
Dzięki ;*

Anonimowy pisze...

Hej, jeśli chodzi o te podkolanówki z evil panda to one wylądowały w fugde są za 7 sd. Ale nie pisze że to są hb ;(