wtorek, 18 sierpnia 2009

List do admina w związku z SuperStar - podpiszcie się.

Ostatnimi czasy sporo uczestników witriny stardoll.com chciało doładować sobie superstar, podobnie jak ja. Każdy z nas wysłał smsa o poprawnej treści pod poprawny numer. Zgodnie z wartością smsa pobrano nam z kont 11 złotych. Żadne z nas, zaraz po doładowaniu Superstar nie dostało smsa zwrotnego. Niektórzy z nas po 2 dniach dostali smsa o treści "Twoje wymaganie jest nie ważne, spróbuj ponowne".
Przez to, że straciliśmy 11 zł, a nic nie dostaliśmy, żądamy należnego Superstar i z tym Superstar związnych stardollarów.
W związku z tym, że jest tylu poszkodowanych sprawa może trawić na policję, po czym może znaleźć się w sądze.
Z poważaniem ...
~~~~~~~~~~
Jeśli ty również masz/miałaś/łeś taką sytuację to w komentarzu napisz swój nick.
Jeśli dostrzegliście jakieś błędy: ortograficzne, interpunkcyjne czy literówki to napiszcie.
Będę wdzieczna.

9 komentarzy:

Weronika. pisze...

Też tak miałam i myślę, że dobry pomysł zrobić taką listę. Napiszę jeszcze na takiej stronie, że jak ktoś tak miał żaby się dopisał.

weronikamarkula

Alicjaaaaa96 pisze...

Ja sobie na razie nie doładowywałam, i szybko tego nie zrobię... ale pomysł dobry :)

A mogłabyś usunąć opcje dawania kodów, bo ja ich nienawidzę. Nie tylko ja xD Jeszcze takie dłuuuuuugie!

kiki652 pisze...

Zgadzam się z Tobą w pełni! Nareszcie ktoś o tym napisał!
Pisałam do nich jakieś 5 razy i jeśli teraz mi nie odpiszą to zrobię to co ciocia_wiedzma czyli postraszę ich sądem. Ciekawe co oni na to. Ale mnie wkurzyli.

asiala pisze...

ee. napisałaś sprawa może "trawić" na policję ^^

Ania J. pisze...

Ania-Kaja

Marcela. pisze...

hil-ary_marcela zgadzam się z tobą....

LadyCherry pisze...

Mi nic takiego jeszcze się nie zdarzyło ale zgadzam się z Tobą ;)

'pstylishgirl pisze...

ja narzie się nie podpisuje , bo mi odpisali że wszystkim oddadzą , bo mają problem z tym pośrednikiem .

Anonimowy pisze...

ja również wysłąma i tak jak muwisz nic nie dostałam to nie fer muj nick to paulina961