sobota, 15 sierpnia 2009

SuperStar ... - pomocy !

Ehh, no więc tak.
Chciałam doładować sobie SuperStar.
Wysłałam sms-a, treśc i numer były poprawne. Czekam na ten sms zwrotny i nie mogę się doczekać. W końcu patrzę - zmieniła mi się wiadomość tzn. treść tego smsa. Jak wcześniej było np. KAMBI 123456 to potem było KAMBI 456789. Do tego jeszcze musiałam wyłączać kompa, bo miałam wychodzić. No więc nacisnęłam "enter" szybko się wylogowałam i zalogowałam i patrzę : ani pieniędzy, ani ss ani niczego. 11 zł poszło sobie w siną dal. Napisłam o tym do admina, ale jakoś do tej pory nie dostałam odpowiedzi, ani smsa zwrotnego.
Jestem ciekawa czy wgl odpisze, ale nie wiem czy mam się starać o jakiś zwrot, albo danie mi ss i kasy, bo wiadomo jak to wszystko działa,
Teraz mam nauczkę i ss dopiero za miesiąc ;(

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja dostałam sms-a dopiero po kilku tygodniach.I radziłabym nei wylogowywać się i na nowo ,ponieważ wtedy na nowo to wszystko się powtarza i pobierze Ci 2 razy.Czyli 22zł.To chyba ,że jest to konieczne.Moja kuzynka tak miała.Ja zresztą też.

'pstylishgirl pisze...

Ten stardoll sobie za dużo pozawala , ja wysłałam w piątek i ani widu ani słychu , napisałam juz do admina w tej sprawie .

tlen pisze...

Moja siostra też wczoraj wysyłała i też ani smsa zwrotnego ani kasy na stardoll. Napisała im, że jeśli nie zrobią z tym porządku to skontaktuje się z innymi oszukanymi osobami i sprawa trafi do sądu, a jak widać inni poszkodowani szybko się znajdą. Admini stardolla, chyba nie myślą, że jesteśmy takie tępe i tak łatwo im popuścimy?

Anonimowy pisze...

Miałam tak samo, napisałam w tej sprawie do stardoll a oni mi kazali dać jakiś dowód że wysłałam sms, no i cóż, przez kilka listów się z nimi posprzeczałam i potem się już nawet nie odezwali ;\

dominisia_kiss pisze...

Ehh, no to nie jestem jedyną oszukaną i poszkodowaną. Do tej pory smsa nie ma. Jeśli mogłabym z kimś się dogadać w tej samej sprawie to napiszemy list w którym się wspólnie podpiszemy.
Pzdr.

Weronika. pisze...

ja przed chwilą też wysłałam sms i nie dostałam sd. Napisałam do Adminów z groźbą, że sprawa może trafić na policję xD
Może zadziała?

'pstylishgirl pisze...

i jakieś 15minut temu dostałam sms :
,,Twoje wymaganie jest nieważne . Spróbuj ponownie`` a kase z konta pobrało .

Nataluniaa pisze...

A ja chcialam sobie kupic ss ale nie ma opcji "zaplac przez sms" . ten stardoll cos swiruje ;/ ale nawet sie ciesze ze tej opcji nie bylo bo pewnie tak jak Wy bym starcila kase i nic nie miala :(

ladygagakm13 pisze...

Ja też wysłałam żeby dostać dodatkowe SD ale nic! I zabrało tylko 11zl. Ja napisalam do admina bo dzisiaj zniknela opcja z SS przez SMS nawet pogroziłam sąśdem! Bo to tylko tak można załatwić. Oni oszukują tylko ludzi! Napiszmy petycje! Np. Ja napisze że wiele osób jest zbuntowanych i chcemy napisać petycje osoby które się podpisują napiszą do państwa że podpisują się pod petycją w sprawie SS na SMS stworzoną przez ladygagakm13. Jak wam pasuje to napiszcie do mnie i ja napisze to do admina. Tak nie może być oni zarobili na nas ok. 1 000zl i nie mamy sd ani ss SKANDAL

Anonimowy pisze...

Ja tak wysłałam gdzieś w styczniu i też nie dostałam ani stardollarów ani SS ! Napisałam do stardolla a oni po 3 dniach odpisali mi :"Przykro nam ale nic takiego nie doszło " i to ma być sprawiedliwość?!Mogło być też że jakieś złe połączenie ale teraz skoro tylu osobą zabrało pieniądze to nie są żarty ! a miałam wczoraj konto doładowywać to mama powiedziała że załaduje sobie za 2 dni .. i gdyby nie ona pewnie straciłabym 11 zł .

Anonimowy pisze...

ja też tak miałam wczoraj

Anonimowy pisze...

Kiedy wysyłasz smsa, nie możesz wyłączyć smsa z treścią i numerem. Możesz to zrobić dopiero wtedy, kiedy już wysłałaś smsa, i dostałaś smsa zwrotnego. - Candy.Ada

Anonimowy pisze...

Też chiałam doładować sobie superstar przez sms już wpisałam numer telefonu i włączam kontynuj
i czekam 2 godziny i nic .Popieram pomysł z policją i sądem.

Andzia :D pisze...

Pamiętaj,żeby do Admina pisać po angielsku,inaczej nie odpisze :/
Wejdź na google tłumacz,jeśli masz problemy,bo moim zdaniem to na tej stronce najlepiej tłumaczy :P Jeśli chcesz mogę ja w tej sprawie napisać do Admina,może więcej osób coś da...
Na stardollu jestem: Ania1997_xD
:))

Anonimowy pisze...

ja wysłałam smsa i mi wzieło kase i przysłano mi ze nr jest zły a jet dobry. Wzieło mi całe 10 zł i to nie jest mało a oni jeszcze oszukują a jak napisałam do adminow to mi odpisali: niewiedzielismy że wysyłałas smsa do członkostwa więc nic z tym nie zrobimy