środa, 5 sierpnia 2009

Zakupy w stardollowym lumpexie czyli jak wydać mało, a mieć dużo ;)

Jak wiecie każdy zarabia dziennie 6 sd jeśli jego email jest potwierdzony ;)
5 sd pochodzi z gry + 1 sd za zalogowanie się. Może dla niekótych to mało, ale dzięki 6 stardollarom można ich mieć 10 razy wiecej. P otrzeba tylko cierpliwości i SuperStar ;)
Ostatnimy czasy w starplazie za 6sd raczej nic się nie kupi, więc nie inwestujcie w HB. Najlepiej wybrać do StarBazaaru i w wyszukiwarce zaznaczyć:
A) kolor lub
B) markę lub
C) część gardaroby.
Następnie ustawić cenę od 2 do 2 stardollarów i cierpliwie szukać "cennego".
Ja od jakiegoś czasy tak robię i na początku znajdowałam jakieś brzydkie rzeczy. Poniżej przedstawię moje wczorajsze (po lewej) i dzisiejsze (po prawej) zdobycze.
Nie każda rzecz jest jakoś mocna cenna, ale niekóte są troszke warte ;)
No więc od góry:
biało-czarna chustka - pochodzi z ubieranki Amanda Michalka
idoru bag - nie dawno ktoś mnie pytał czy posiadam tę torebkę i oferował mi coś ok 30 czy 40 sd ;)
czarna sukienka - nie jest cenna, poprostu mi się podoba ;p
niebieska torebka - pocodzi z bodajże ubieranki Amandy Michalki, ale chyba tej starszej
szare bolerko - pochodzi z ubieranki Alyson Michalka , tej strszej
balerinki- nie są HB, ale są bardzo starymi butami :)
Rzeczy po prawej strsznie mi się podobały, dlatego je kupiłam.
Jeśli są jacyś kolekcjonerzy rzeczy ALY i AJ Michalka to myślę, że troszkę bym zarobiła ;)
Podsumowując - MIŁYCH ZAKUPÓW W STARBAZAARZE !!!!

2 komentarze:

Dobi pisze...

Te buty to bardzo stary HB bez metki!sprawdź w magazynie!

star-gwiazdka pisze...

Ja znalazłam w sb DKNY za 2sd!:))