wtorek, 15 grudnia 2009

LE czyli szczyt chamsywa!

Administracja stardoll jest bardzo, bardzo mądra: dodała kolekcję LE w sam środek tygodnia. Rozumiem, że kolekcja musi pokazać się w godzinach 14-16, ale nie w środku tygodnia!
Może oni nie wiedza, ale jest coś takiego jak REALNE ŻYCIE i większość uczestników chodzi do miejsca zwanego SZKOŁĄ i nie każdy ma 5 LEKCJI DZIENNIE. A jeśli nawet ma tyle lekcji to trzeba je odrobić i się pouczać.
Na pewno sporo osób (w tym ja), nie załapało się na nic taniego. Strasznie podoba mi się koszulka z butami torebka za 65sd, mam na nie kasę, ale oczywiście admin musiał dodać kolekcje w środku tygodnia i jak gdzieś wyczytałam - O GODZINIE 13 !!! Pamiętam że kolekcje zazwyczaj pokazywały się we czwartek i piątek ok 17, bo gdy o 19 wchodziłam na sd, to nic nie było przekreślone.
No cóż, czasu się nie cofnie, a ja na "pamiątkę" po tej kolekcji kupiłam sobie białą bluzkę w jakieś głupie wzorki za 75sd.
Mam nadzieję, że ktoś wypowie się na ten temat i napisze co o tym myśli.
Miłego kupowania "resztek".

4 komentarze:

kiki652 pisze...

Ty coś kupiłaś!
Ja nic nie kupiłam bo nie mam kasy!
NIENAWIDZĘ LE I NIENAWIDZĘ STARDOLL!!!

Alicjaaaaa96 pisze...

Ja miałam błąd, nie było limitów, i można było ubierać te ciuszki, co juz kupione były...
A nie lepiej poszperać w "magicznych linkach" ?

Marcela. pisze...

Ja się załapałam, lekcje miałam do 12 :D

Anonimowy pisze...

ja zalapalam sie na bluzke z butami ;D
akurat mialam malo lekcji ^^
asho13