piątek, 30 stycznia 2009

Konkurs

Codziennie będę wybierać miss bloga.
Zgłaszacie się pod tym tematem, a ja wybiorę najładniejszą dollkę i umieszczę screena z nią na blogu. Z czasem nagroda zamieni się również stardollary, ale to z czasem, bo konkurs musi rozkręcić się.
Zgłosić się musi minimum 5 osób, a osoby te muszą "obserwować" bloga. Zgłoszenia od ludzi z poza grona czytelników nie będa brane pod uwagę.Oczywiście moża się dołączyć do grona czytelników i brać udział w konkursie :)
Tak więc zapraszam do udziału.
PS: Jeśli weszłaś na mojego bloga dodaj się do "osób obserwujących". Z góry dziękuję ;**
PsPs: Niedługo konkurs na 10-20 sd !!

7 komentarzy:

Ylaya pisze...

zgłaszam się ;D moj nick to Shadowka97

Avalanche. pisze...

zgłaszam sie chomikowa (edyta21 to moja nazwa na blogger)

Edka pisze...

zgłaszam się
mój nick to mamutek1995

Olka_27 pisze...

Zgłaszam się!
Olka_27
Obserwuje bloga od dłuższego czsu i jest super!!!

xxxAsiuLaxxx pisze...

Zgłaszam siĘ ;DD
xxxAsiuLaxxx

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie mój nick to natalinka5

dominisia_kiss pisze...

Nie myślałam, że aż tyle Was się zgłosi, ale zaraz biorę się za ocenianie, a wyniki wieczorem.
Jeśli ktoś chce może się jeszcze zgłaszać :)