piątek, 30 stycznia 2009

Sukienka ze spoliera

O to sukienka ze spoliera w szafie camprockelru stardoll:
Jestem bardzo ciekawa skąd ja wzięła.  Na jednym z blogów widziałam screena z tą sukienka w bazarze. Czy to znaczy, że sukienke będzie można tylko kupić za stardollary ? 
U tej samej dziewczyny znalazłam sukienkę Marilyn Monroe:
O sukience było dosyć głośno. Najpierw były spoilery  i pogłoski z tym że sukienka ma być za doładowanie, a potem przez link niby na tą sukienkę ukradziono wartościowe ciuchy agamng.
Poza tym camprockelru nie jest aż tak długo na stardoll, a ma ciuchy, których nigdy nie widziałam na oczy w bardzo niskich cenach. Najlepsze jest to, że dziewczyna wysyła dziennie od 90 do ponad 100 wiadomości transmitowanych. Jestem ciekawa skąd bierze kase, a może znalazła jakiś haczyk i wiadomości wysyła za darmo. Nie wiem, ale to wszystko jest podejrzane.

2 komentarze:

karo-lcia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Madzia19951 pisze...

Ta pierwsza sukienka jest teraz darmowa dla ss za doładowanie xD