wtorek, 17 lutego 2009

Do wszystkich ....

... którzy najwyraźniej nie umieją czytać.
A mianowicie chodzi mi o osoby, które wciąż piszą do mnie " Wiesz czytam twojego bloga i nie wiem jak zrobić to czy jak zrobić tamo ....".
Do tych osób osób mówię:
Tych durnych pytań nie wysyłajcie mi w zaproszeniu. Trzy razy taki "wybryk" i was blokuję, ponieważ: 
Po Pierwsze: 
stworzyłym coś takiego jak JUB® czyli dział "Jak Udoskonalić Bloga" w którym zapisałam najważniejsze żeczy dotyczące doskonalenia bloga.
Po Drugie:
w JUB-ie napisałam jak można się ze mną skontaktować jeśli macie jakieś pytania. Forma ta to email i gadu-gadu. Nie ważne, dla mnie możeć pisać z gadu-gadu czy emaila mamy, babci czy wujka. 
Po Trzecie:
Nie piszcie do mnie z zapytanie " z kąd masz spoliery" bo i tak Wam nie powiem. Poszukcie-znajdziecie.
Po czwarte:
Nie piszcie do mnie "jak napisać posta" bo odpiszę Wam " po jakiego grzyba zakładacie bloga"
Po piąte:
Nie obchodzi mnie to że nie możecie dodać playlisty czy tła. Ja nie jestem jakąś pomoca czy jakąś ksiązką " 20 dni do założenia bloga". Tylko z moich dobrych chęci napisałam jak zrobić tło,playliste i liczniki.
Kończąc moją wypowiedź chcę tylko napisać, że i tak wszystko macie jak na tacy. Ja, zakładajac bloga skorzystałam tylko z dwóch informacji: jak zrobić playlistę i tło. Resztę znalazłam lub wymyśliłam sama.
To tyle.
Mam nadzieję, że co do niektórych dotrze to co napisałam.
xoxoxo
Domii.

Brak komentarzy: