wtorek, 17 lutego 2009

Playlista

No to poprawiłam to co miałam poprawić, a mianowicie playlistę. Na życzenie jedenej z czytelniczek playlista jest na samej górze, gdyż pewnie nie chce się wam zjeżdżać na sam dół. Pomysł był dobry i tak zostanie ;)
A teraz żeby móc słuchać tej playlisty proszę Was abyście w tym komentarzu wpisały tytuły piosenek jakich chcecie słuchać ;) 
Możecie wypisać wykonawce lub tytuł piosenki, a ja wybiorę kilka najlepszych wykonawców/utwory , które przypadną mi do gustu.
Co jakiś czas playlista będzie się zmieniać, więc z czasem Wasza ulubiona piosenka napewno będzie wśród utworów z playlisty.
To by było na tyle.
Ps: Mam taklie pytanie: Czy piosenki na tej playliście się Wam podobają ?
Ok.Kończe ;)
xoxoxo
Domii

2 komentarze:

paulinka1294 pisze...

moze Avril Lavigne, albo Britney Spears?? albo RH+

dominisia_kiss pisze...

Ok, poszukam czegoś ale playliste zmienie dopiero w piątek bo codziennie mam jakieś klasówki itp.