sobota, 14 lutego 2009

Wyniki :)

Pierwsze co napiszę to nagrody, a więc:
- za I miejsce nagroda w postaci 10 sd ( kupno coś w SB za 10sd + prowizja )
- za II miejsce nagroda w postaci 5 sd ( kupno prezentu/prezentów za tę sumę)
- za III miejsce komentarze, wpisy i głosy wszędzie :)
Ogółem zgłosiło się 16 osób, z czego wybrałam 7 osób, potem 5 osób a z nich wyłoniłam zwycięzców :) Chcę zauważyć, iż sporo osób zapomniało o konkursie, ponieważ były one nie ubrane w stój walentynkowy.
O to Wyniki :
I miejsce zajęła:
II miejsce zajęła:
III miejsce ( egzekfo xD ) zajęły:
Kilka informacji
1.Jeśli chodzi o nagrody za sd to po nie można zgłaszać sie dopiero po 18-20 lutym, gdyż teraz moja mama jest w szpitalu i nie mam dotepu do doładowania sd.
2.Już za 3 dni wyniki ankiety, a wtedy okaże się jaki konkurs w najbliżyszm terminie zorganizuje. 
3.W przyszłym tygodniu będę robiła remont bloga więc mozecie być zaskoczone jego wygladem, bo co jakiś czas, będę sprawdzać różne tła itp.
4.Jeszcze dwóch osób brakuje do 30 osób obserwujących, a jeśli granica ( 30 osób) zostanie przekroczona zorganizuję jakiś nietypowy konkurs.

2 komentarze:

Justyna-96 pisze...

O, super, mam 3 miejsce :). Dzięki :).

paulinka1294 pisze...

fajnie ze ma 2 miejsce dzieki :*:):)