niedziela, 15 lutego 2009

Nowy wygląd

Chcesz już zobaczyć wiosnę ?
Wystarczy wejść na mojego bloga ;)
Jak wcześniej pisałam będę robiła remont i myślałam, że trwać on będzie kilka dni, ale jak się okazało dzisiaj remont jest zakończony. Tło oraz tytułowy obrazek zostały zmienione na wiosenne obrazy, jak również czcionka, a nawet licznik on-line jest w kolorze pasującym do tła, gdyż zbliża się wiosna ( chociaż gdy spojrzę za okno widze cały zasnieżony bazar xD ). 
A jak Wam podoba się nowy wygląd ?
I czy widzieliście już jakieś oznaki nadejścia wiosny ?
Co do Sd to jakoś nic ciekawego się nie dzieje. Po szumie z LE i ze zniknięciem klubów zrobiło się nudno :(
Dzisiaj jedynie pojawiły się stare nowości w starplazie i to chyba wszystko. 
A co do bloga to za 2 dni wyniki ankiety i wtedy okaże się jaki konkurs będzie zorganizowany w najbliższym czasie. Jest kilka głosów na miss ( czegoś ) i jesli to wygra będziecie głosować na "czego" miss ma być konkurs.
W tygodniu znów nie będzie za wiele postów, gdyż mam sporo sprzątania i pracy w domu oraz nauki bo jak mówi dyrektor " to nie podstawówka tylko gimnazjum ".
Domii 
xoxoxoxo

1 komentarz:

kasiaczka1993 pisze...

U mnie nie widać wiosny ;( jest 15 centymetrów śniegu ;(