środa, 8 kwietnia 2009

I Konkurs

Tak więc po półgodzinnej kolejce do spowiedzi i po godzinnej mszy, dotarłam do domu. Potem przez jakieś 40 minut hasałam po podwórku, wróciłam ,umyłam się i dorwałam się komputera. Uff !
I tak pomyślałam, ze ogłoszę I Konkurs. Dzisiaj jeszcze jeden "konkurs" ale o tym później.
No i poszłam szukać zeszytu, a potem okularów "bo mnie oczy bolą".
1.Tak więc by wziąść udział w konkursie, zagłaszacie się TUTAJ [!!!] ( czyli w komentarzach w tym temacie), 
2. Idziecie do blogowego klubu ( sd-ciekawostkii ).
3.Tam robicie scenerie związaną z . . . "wiosną" . Skupiacie się albo na wiosennym tle, albo na wiosennym  wyglądzie waszej dollki albo na jednym i drugim. Im bardziej oryginalna i pomysłowa praca tym większa szansa na wygraną.
4.Scenerie podpisujecie tak: "nick-wiosna" czyli np. dominisia_kiss-wiosna
5.Tak więc nagroda w konkursie to 10 stardollarów ( jako prezent lub jako kupienie czegoś w sb za 9+1sd ) ale o nagrodzie przy wynikach. 
6. Scenerię robicie do poniedziałku do godz. 16.oo
7.Wątpliwości - Kontakt przez gg, albo na stardoll w księdze lub wiadomości ( ALE NIE W ZAPROSZENIU !!! )
8. Powodzenia :)
Edit: Zapomniałam o najważniejszym. Żeby konkurs się odbył musi zgłosić się minimum 10 osób.

5 komentarzy:

Avalanche. pisze...

zgłaszam sie dominisiu:))

ogi123 pisze...

ja również :)

xxxAsiuLaxxx pisze...

Zgłaszam się :)

Nikamajowa pisze...

Zgłaszam się ;)

Ania J. pisze...

Brawo!! Wygrałaś 10 komentarzy na swojego bloga!! Będę ci je zostawiała w różnych notkach!!