środa, 8 kwietnia 2009

"Szukam Przyjaciela / Kumpla"

Kiedyś myślałam, ze stardoll to tylko ubieranki, ciuchy, scenerie i zapisywanie się do klubów. Potem także, że to tylko projekty i rywalizacja o popularność. No i zapomniałam o najważniejszym: ze stardoll to zabawa. Jest też cos takiego jak "przyjaciele". 
Ja mówiąc szczerze nie mam zbyt wielu znajomych na stardoll, a co dopiero mówić o przyjaciółkach. Koleżanki z reala nie przebywają zbyt długo na stardoll, gdzie ja siedzę tam non-stop. Dlatego poszukuje kogoś, z kim mogłabym zawsze "pogadać" tzn. popisać, ktoś komu moge zaufać i żeby był to ktoś, kto nie jest pokemonem, ale ktoś, kto ma trochę rozumu, inteligencji oraz znał ortografię xd.
Jesli ktoś jest zainteresowany pisaniem ze mną wystarczy wysłać do mnie wiadomośc lub napisać w księdze lub wysłać zaproszenie o terści: "dominisia_kiss"
Od razu mówię, że to nie jest żaden konkurs, że nie wybiorę najlepszych, że tu nie ma nagród. Tu chodzi tylko o znajomość i o komunikację na stardoll. Jesli do mnie napiszesz nie wyślę Ci prezentu, nie kupie Ci doładowania itp. Powtarzam:
TO NIE JEST KONKURS !!!

6 komentarzy:

ogi123 pisze...

Ja z chęcią bym się z tobą przyjaźniła :) Również chciała bym mieć fajną przyjaciółkę na stardoll bo jak sie już z kimś zaprzyjaźnię to ta osoba kończy swoją zabawe na stardoll bo uważa że jest za stara na ubieranie laleczek :( pozdrawiam ogi123 :)

xxxAsiuLaxxx pisze...

W sumie chętnie bym się z Tobą zaprzyjaźniła :) Owszem mam już paru bliższych tam przyjaciół ale ty też mogłabyś się tam znaleźć. Heh to wygląda jak byś to ty "prosiła o moją przyjaźń" ;P heh

Nikamajowa pisze...

Ja także chętnie mogę z Tobą pisać jeśli będę miała czas ;) Od dawna szukam takich wirtualnych przyjaciół na stardoll, tylko że niektórzy z nich okazali się złodziejami ;( Ale Ty taka na szczęście nie jesteś ;**
Pozdroo... =]

dominisia_kiss pisze...

Dzięki za chęci :)
Myślałam, że ktoś sobie pomyśli, że jakaś durna jestem bo szukam przyjaciół. Na stardoll powoli zaczęło robić mi się nudno, a tak będę miała co tam robić i poznam nowych ludzi :)

Unknown pisze...

Ja również mogę się z Tobą zaprzyjaźnić. Jak zawsze mam przyjaciół na stardollu to odchodzą było już tyle takich sytuacji... A Ty wyglądasz na super dziewczynę. Od pierwszego zajrzenia na twój blog wiadomo że jesteś uczciwa itd. :)

Ania J. pisze...

Brawo!! Wygrałaś 10 komentarzy na swojego bloga!! Będę ci je zostawiała w różnych notkach!!