sobota, 6 czerwca 2009

Nowości na blogu - ZGŁOŚ SIĘ !!!

Jak wiecie prze połowę maja nic nie pisłam na blogu dlatego, że musiłam poprawiać oceny. Przez chorbę mamy i jej nieobecnośc zawaliłam początek drugiego semestru, więc pod koniec szkoły musiałam trochę nadrobić. Na szczęście udało mi się wybrnąc z tego bez żadnej trójki więc może będzie tak, ze bd mieć czerwony pasek, ale to raczej nic pewnego ;)
Przez to, że mnie nie było chcę to jakoś nadrobić, dlatego myśle nad jakimś konkursem.
Przez wakacje na 100 % będą wybory:
CG Bloga/Tygodnia (być może będą one codziennie)
Konkurs na scenerie
Konkurs Letni (trwać on będzie całe wakacje)
Powraca znów konkurs na udzielanie się, gdyż teraz notki będa pojawiać się codziennie :)
Gdy mnie nie było do obserwujących dołaczyło aż 10 osób, co bardzo mnie cieszy. Przy 100 os. obserwujących postaram się zrobić konkurs na jakies 30-50 sd, w zależnosci d tego ile osób się zgłosi :)
Za tydzień wybiorę osobę najbardziej udzielającą się, a jutro będą wybory CG Tygodnia.
Chcę też zapowiedzieć (na razie się nie zgłaszajcie), że 19.06.09r. wybiorę osobę, która najładniej ubrała sie na zakończenie roku szkolnego. 
Post do konkursu zrobię w przyszły piątek :)
Nagroda będzie większa niż 5 sd i mniejsza niż 20 sd ;)
 
W TYM POŚCIE ZGŁASZAJCIE SIĘ NA JUTRO NA CG BLOGA :)

17 komentarzy:

'pstylishgirl pisze...

zgłaszam się na Cg .
Paulisiek97

Bliźniaczek pisze...

zgłaszma się na cg

angel-miss

agnes pisze...

zgłaszam się na cg

aga222-

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

Możliwe,że dołączyło 10 osób,ja byłam 69-ą,co mnie bardzo cieszy,bo uwielbiam tą liczbę :D

Anonimowy pisze...

zgłaszam się na cg .
; sialalaal ;

Laurusia96

nikamajowa pisze...

Zgłaszam się ;)

gabriela_dabska pisze...

zglaszam sie kittygabrysia

Szarlotka96 pisze...

Zgłaszam się na CG :) !

GiRl122_ pisze...

zgłaszam sie na CG
PS.mam nadzieje że uda ci sie zdobyc czerwony pasek>:)

dominisia_kiss pisze...

Dzięki GiRl122_ ;**

labla3 pisze...

zgłaszam się .!

Alicjaaaaa96 pisze...

zgłaszam się

CzekoladowyTorcik pisze...

zg się

Weronika. pisze...

ja chcę na cg! weronikamarkula :)

Natts pisze...

Zgłaszam się

wrona02 pisze...

zgl. się!

foczka11 pisze...

Zgłaszam się
foczka11