sobota, 6 czerwca 2009

Stardesign i wiadomości transmitowane + promocjam

Mam tutaj klilka informacji związanych z tytułem posta:
Po pierwsze: Przed chwilą wysłałam wiadomośc transmitowaną a po niej koleją. Zżarło mi 10 sd, a mojej wiadomości jak nie ma tak nie było. Straciłam 10 sd na marne ;/
Po 2.
W moim designu mam na zbyciu sporo poduszek z Hello Kitty dlatego z okazji zakończenia roku, na ten dzień planuje: WIELKĄ WYPRZEDAŻ  z HELLO KITTY. Ceny poduszek wachać się będą pd 2sd do 6 sd - NA PEWNO NIE BĘDĄ DROŻSZE !!! 
Jeśli są jacyś zainteresowani to piszcie w jakich kolorach życzycie sobie poduszki, a ja je "wyprodukuję". Obecnie mam tło: fioletowe i takie żółto zielone. Możecie też pisać w jakich kolorach chcie kokardke kotka. Poduszki będą różne, ale każdo z hello kitty. Jeszcze nie podam wam dokładnej godziny wyprzedaży, ale będzie to na bank piątek 19.06 po 12. Sprzedawać będę przez godzine lub do póki nie wyczerpie sie limit. Pudeszk zrobie ok. 40 więc będzie co wybierać ;)
Zachęcam do kupna, bo bedzie to jedna z nielicznych okazji kupienia ładnej kici za grosze ;p
Ostatnio dużo osób chce kupić moje projekty jednak uważają, ze są za drogie więc na razie robie próbną wyprzedaż.
Do tego chce ogłosiś, ze któraś/yś  z kilientek/ów otrzyma prezent o wartości 5 - 10 sd :)
 
 
EDIT: Po tym jak dodałam post moja widomośc się pokazała. Uff .

6 komentarzy:

ogi123 pisze...

Ja bym chciała z czarnym tłem i czerwoną kokardką

dominisia_kiss pisze...

Ok, na pewno będzie :)

Natts pisze...

Fajny pomysł z tą wyprzedażą, ja bym chciała tekiego kotka z jasną różową kokartką i szarym tłem.

dominisia_kiss pisze...

Hello Kitty z jasno-różową kokardką i szarym tłem się robi ! ;p

nikamajowa pisze...

Ja także chciałabym z czaranym tłem i różową (ciemną) kokardką ;)

dominisia_kiss pisze...

Ok. Zamówienia przyjęte a poduszeczki w produkcji.