piątek, 17 lipca 2009

Darmowe metamorfozy ;)

Postanowiłam przywrócić metamorfozy. Są one tak jakby darmowe, bo nie trzeba płacić stardollarów, albo kupywać prezentów. Wymagam jeden, a właścieiwe dwóch rzeczy czyli:
-dodania bloga do obserwujących
-komentowanie metamorfoz i innych postów.
Metamorfozy są bez podawania hasła. Można wybrać trzy opcje:
1. Twarz.
2. Ubiór.
3. Full (twarz i ubiór).
Zgłaszać się mozna pod tym tematem, a jak kolejno będę brała zgłoszenia.
Jak na razie, będa 3 metamorfozy na dzień ponieważ z większą ilością się nie wyrobię.
ZAPRASZAM:
PS: Chcesz stylizacje na jakąś gwiazdę lub w jakimś kolorze czy z jakimś ciuchem ?!
Jesli TAK, to koniecznie wejdź na sd-stylizacje.blogspot.com i napisz jaką stylizacje chcesz. Są one tak jakby darmowe (bo nie trzeba płacić stardollarami czy prezentami). Jedyna zapłata to obserwowanie tego bloga. To zajmuję nie więcej niż 5 minut, a zadowoli i ciebie i mnie.

11 komentarzy:

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

To ja zgłoszę się do 'Full'.
Zobaczymy co wymyślisz ;))

Justyna-96 pisze...

ja się zgłaszam do metamorfozy do twarzy :).
Pozdrawiam :).

LadyCherry pisze...

Zgłaszam się na full stylizacje ;)

Marcela. pisze...

JA NA FULL SIĘ ZGŁASZAM :)

Czekoladowaa pisze...

To Ja Zgłaszam Się na Full Stylizację Również. Mój Login Stardoll To Myszkaa761

Unknown pisze...

ja jestem chetna na metamorfoze fuul :D

agata.j pisze...

Ja się zgłoszę na full ; )
Chce zobaczyć co mogłabym u siebie zmienić ; P
agata.j

PrinceSs_WioluS pisze...

Full mojj nick na stardoll PrinceSs_WioluS

kasiaczka1993 pisze...

Zgłaszam się ;)
Proszę o zrobienie wersji FULL.

Natalie ;D pisze...

Ja poproszę full

SilverIvy pisze...

Hej. Poproszę o całkowitą metamorfozę. Mój nick na Stardoll to SilverIvy, jeśli można to poprosiłabym o informacje w mojej księdze gości, że metamorfoza już zrobiona... Z góry dziękuję :)