sobota, 18 lipca 2009

Ehh, te moje nie zdecydowanie ;p

Wczoraj ze sprzedaży w StarBazzarze przybyło mi trochę kasy i postanowiłam kupić sobię tę gitarę za 25 sd, ale jak zwykle nie mogę się zdecydować. Jak bym mogła to bym kupiła dwie, ale moja medoll ostatnio się rozrzutna zrobiła xd
Którą byście wybrali: bardziej białą czy bardziej różową ?
A może już jakąś macie ?
PS: Za chwilę zacznę robić 3 metamorfozy, a później idę na blues festival, który odbywa się w moim mieście (co prawda to nie moje klimaty, ale jak rodzinka idzie to i ja ;p)

5 komentarzy:

Alicjaaaaa96 pisze...

rózowe serce :) RÓŻ RZĄDZI! (nie jestem jolką, czy coś- lubię :P)

Anonimowy pisze...

bialy ladniejszy

Anonimowy pisze...

ja mam wszystkie gitary , ae jak mam wybierac to róż

LadyCherry pisze...

Mi sie bardziej podoba ta srebrna ;) Ta różowa jest ... za różowa .

Anonimowy pisze...

Bardziej biała ^^