poniedziałek, 16 lutego 2009

Kilka nowości ...

.. ale na blogu ;)
Cały czas staram się jakoś urozmaicać tę stronkę: robić konkursy, dodawać jakieś nowości.
Teraz dodałam chat i księgę gości i mam nadzieję, że nie będzie tam pustego miejsca tak jak w cruch metrze :(
Mam nadzieję że nowości się Wam spodobają i jeśli możecie, w komentarzu napiszcie czy tło nie jst za jasne czy kolor czcionki za ciemny. Będę Wam bardzo wdzięczna.
Mam do Was jedno pytanie, a właściwie dwa:
Po pierwsze:
Dlaczego wogóle nie komentujecie postów?
Po drugie:
Skoro nie macie zamiaru komentować bloga, to po co go "obserwować" ? Chcecie pobić jakiś rekord w "czytaniu" blogów ?
Chętnie bym znów zrobiła jakis konkurs, ale dla kogo, skoro i tak nikt nie wchodzi na bloga. A dla samych nagród nie będę prowadzić bloga, bo jesli robię konkur to chcę mieć coś w zamian ( mam na myśli komentarze).
Dziewczyny, które wygrały w konkursie na miss walentynek, niech zgłoszą się po nagrody w czwartek :)
To na tyle.
xoxoxo
Domii

4 komentarze:

paulinka1294 pisze...

moim zdaniem tło masz w porządku, jest ladne i pasuje to do wszystkiego,ja to bym tylko usunela pomoc jak udoskonalis bloga poniewaz przez to musze długo przesowac bloga rzeby posłuchac jakiejs muzyczki... pozdrowienia paulinka1294

dominisia_kiss pisze...

Fajnie że Ci się podoba. Juba postaram się umieścić w innym miejscu lub umieścić link do niego :)

dominisia_kiss pisze...

A może lepiej przenieść playlistę na górę ? ?
;)

paulinka1294 pisze...

tak to by był wspaiały pomysł... :)